Často kladené otázky

DORUČENÍ BALÍČKU:

Doručení do zahraničí:

Zatím odesíláme balíčky pouze po České republice.

 

Dorazil mi poškozený balíček:

Za balíček přebíráte odpovědnost jeho převzetím od přepravní společnosti. Pokud by se Vám cokoliv nezdálo (poškozená nebo promáčknutá krabice), vadu si nafoťte a balíček nepřebírejte. Následně kontaktujte přepravní společnost.

 

PROBLÉM SE ZBOŽÍM:

Produkt nefunguje tak, jak má:

Pokud objednaný produkt nefunguje v pořádku, je předmětem reklamace, nikoliv odstoupení od kupní smlouvy. Dále prosím postupujte dle instrukcí pro reklamaci, které naleznete zde.

 

Dorazil mi nesprávný odstín/typ příze nebo jiného produktu:

V takovém případě nás prosím kontaktujte na e-mailu zakaznici@vevaticce.cz.