Reklamace a odstoupení od smlouvy

REKLAMACE A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

1.   REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud se do 2 let od nákupu na zboží projevily vady, které vznikly i přes jeho užívání v souladu s účelem užití zboží, vztahuje se na toto zboží proces reklamace.

 

Postup při reklamaci:

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář_reklamace.
  2. Zboží řádně nafoťte tak, aby byla co nejlépe vidět reklamovaná vada. Pro nejlepší posouzení reklamace prosím pořiďte alespoň 3 fotografie vady produktu.
  3. Na adresu zakaznici@vevaticce.cz odešlete e-mail s předmětem „REKLAMACE“. Do e-mailu přiložte scan/fotografii vyplněného a podepsaného reklamačního formuláře (bod 1.) spolu s pořízenými fotografiemi reklamovaných vad.
  4. Přijetí reklamace Vám co nejdříve potvrdíme e-mailem i s přiděleným číslem případu. Následně Vás budeme v zákonem stanovené lhůtě kontaktovat ohledně dalšího postupu.

 

POUČENÍ PRO ZÁKAZNÍKA

  • Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců od převzetí zakoupeného zboží.
  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od uplatnění zákazníkem.
  • Pro zpracování reklamace je nutné pořídit fotografie s popisovanou vadou produktu a zaslat je na e-mail prodejce.
  • Pokud bude pro vyřízení reklamace nezbytné zboží osobně posoudit a za tímto účelem zaslat na naší adresu, tuto skutečnost s Vámi vykomunikujeme e-mailem. Poštovní náklady v první fázi hradí zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace jsou náklady za poštovné proplaceny ve výši nejlevnějšího způsobu dopravy, který nabízíme na našich stránkách (spravidla cca 89,- Kč).

 

 

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud k Vám objednávka dorazila a jakkoliv nesplnila Vaše očekávání, moc nás to mrzí :( Uděláme vše pro to, abychom společně tuto situaci bez prodlení vyřešili. 

 

Objednané zboží můžete bez uvedení důvodu vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky. Musí splňovat tyto podmínky:

-zboží nesmí být užíváno

-zboží musí být v původním obalu. V případě, že vrácené zboží nese zjevné známky použití, vyhrazujeme si právo vrátit Vám přiměřenou poměrnou část z kupní ceny

-v případě, že na zboží je poničený původní obal, nebo obal zcela chybí, vyhrazujeme si právo vrátit Vám přiměřenou poměrnou část z kupní ceny

-poštovní náklady na vrácení zboží nese zákazník

 

Postup při vrácení zboží:

  1. Vytiskněte a vyplňte Formulář_vrácení zboží. Pokud vracíte více produktů a tabulka ve formuláři pro ně nepostačuje, vytiskněte si další formulář(e), které budou pokračováním prvního. Všechny formuláře musí mít vyplněné potřebné údaje o zákazníkovi, objednávce, a zboží a všechny musí být řádně podepsané.
  2. Na adresu zakaznici@vevaticce.cz prosím pošlete e-mail, do kterého přiložíte scan/fotografii vyplněného a podepsaného formuláře pro vrácení zboží a do předmětu e-mailu uveďte „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“.
  3. Přijetí žádosti o vrácení zboží Vám co nejdříve potvrdíme e-mailem, i s přiděleným registračním číslem případu a instrukcemi pro odeslání zboží.
  4. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k poničení během přepravy, do krabice přiložte vyplněný formulář o vrácení zboží, do kterého prosím vpište přidělené číslo případu a odešlete na adresu: Lightbulb Ventures, s.r.o., U Sladovny 196, Praha 5, 15400, tel. +420776118717.

 

POUČENÍ PRO ZÁKAZNÍKA

  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) činí 14 dní od převzetí zboží
  • Zboží prosím odešlete nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí na adresu sídla společnosti.
  • Peníze vracíme bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od doručení Vašeho oznámení, avšak můžeme platbu pozdržet, dokud zboží neobdržíme zpět nebo neprokážete jeho odeslání.
  • Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud jsme se nedohodli jinak.
  • Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné pro seznámení se s povahou a jeho vlastnostmi.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů k procesu vrácení zboží nebo reklamace nás neváhejte kontaktovat na e-mailu info@vevaticce.cz.